موسسه حامی

طرح بورسیه مدرسه جیوگی

مجری طرح:

مدرسه علوم انسانی جیوگی

اگر دانشجوی مقطع دکتری و یا پسادکتری هستید و یا به عنوان پژوهشگر مستقل فعالیت می‌کنید و حمایت مالی می‌تواند به پیشبرد و تکمیل پروژه تحقیقاتی شما کمک نماید، برای بورسیه جیوگی حامی اقدام کنید.

بورسیه به شکل اقساط ماهانه (ماهی نه میلیون تومان) توسط مؤسسه حامی و به مدت ۱۲ ماه و در ازای اختصاص هفته‌ای ۳۰ ساعت پژوهش به واجدین شرایط اعطا می‌شود.

همچنین علاوه بر بورسیه، به پژوهشگرانی که بتوانند نتیجه پژوهش خود را در ژورنال‌های معتبر داخلی و بین‌المللی منتشر نمایند جوایز اعتباری ۲۰ و ۵۰ میلیونی اختصاص داده خواهد شد.

این طرح فرصتی مناسب برای پژوهشگران مستقلی است که می‌خواهند با ارتقای کیفیت پژوهش برای حضور در مجامع علمی بین‌المللی‌ آماده شده و پژوهش خود را با همتایان بین‌المللی به اشتراک بگذارند.

برای دریافت فرم ثبت نام اولیه، متقاضیان باید با سابجکت «جیوگی [حامی]» به آدرس زیر ایمیل ارسال کنند. همچنین بسته نهایی درخواست بورسیه که شامل روزمه، فرم ثبت نام و SOP می‌باشد باید به همین آدرس ایمیل و تا تاریخ ۱۰ مهرماه ارسال شود. jivegi.school@gmail.com

در نامه هدف، متقاضی باید موضوع، رویکرد، روش، اهمیت و هدف از پژوهش و البته ربط پژوهش به مسائل ایران را برای مخاطب غیر متخصص و با زبان آکادمیک و به طور واضح بیان کند.

در اعطای بورسیه‌ها رویکرد خاصی در تحقیق مورد ترجیح نیست و تنها کیفیت تحقیق و ربط پژوهش به مسائل ایران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. البته به لحاظ موضوعی پژوهش‌هایی که در حوزه‌های زیر هستند در اولویت قرار خواهند گرفت:

  • مطالعات فرهنگی و رسانه
  • هنر و جامعه‌شناسی
  • فلسفه و الهیات

تاریخ‌های مهم:

  • آخرین مهلت ارسال درخواست: ۱۰ مهر
  • بررسی و دعوت به مصاحبه: ۱۰ مهر لغایت ۳۰ مهر
  • اعلام دریافت‌کنندگان بورسیه: اول آبان
  • شروع پژوهش: ۱۵ آبان

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال تقاضا و شرایط بورسیه، بروشور جیوگی [حامی] که در زیر آمده است را مطالعه کنید.

    با پیامک کردن #حامی به شماره زیر، مربی طرح با شما تماس گرفته و به پرسش‌های شما پاسخ خواهد داد: ۰۹۰۴۵۰۵۱۳۷۷

    در ضمن برای علاقه‌مندان به یادگیری نوشتن SOP یک دوره مجزا در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

    مهلت ارسال تقاضا: ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲

طرح بورسیه مدرسه جیوگی